wtorek, 18 stycznia 2011

Jak gra na komputerze może zniszczyć dziecko...

Podaje wam link do filmiku o tym jaki wpływ na dziecko ma komputer i gry komputerowe. Prezentując ten filmik chciałabym uświadomić was, że problem uzależnień dzieci od komputerów i gier komputerowych jest naprawdę poważny i spotykamy się z nim coraz częściej.
Uprzedzam, że filmik zawiera treści nie do końca cenzuralne.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=evO02qLTCf8&feature=related


Co sądzicie o tym filmiku? Jakie uczucia w was wywołał?

4 komentarze:

  1. Oczy mam jak pięciozłotówki;/ on jest nienormalny;/ jak można drzeć się na komputer;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny komputer, biedni domownicy i biedny uzależniony. Sądzę, że uzależnienie od komputera jest tak samo niebezpieczne jak każde inne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły sympatyczny młodzieniec. Sam miałem podobną schize jak grałem w NFSa któregoś. Chciałem ćwiartować i drzeć na pasy twórców za trudność. Potem mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra po prostu :p Na terapie z dzieciakiem

    OdpowiedzUsuń