poniedziałek, 20 grudnia 2010

Nasz jakże cenny czas...

W dzisiejszych czasach człowiek wciąż gdzieś biegnie, za czymś goni. Ciągle tylko załatwia jakieś sprawy. Obecnie niemal w każdym domu znajduje się komputer, a także internet. Ludzie biorą to jakby w pakiecie, bo czy nie jest tak, że jeżeli nawet mamy komputer to bez internetu jest on niemalże bezużyteczny. Czyż nie mam racji? Przez internet dokonujemy przelewów, prowadzimy rozmowy, sprawdzamy aktualności z kraju i ze świata. Ale czy nie macie takiego wrażenia, że pomimo tych dobrych cech jak, np. to, że załatwić możemy wiele spraw bez wychodzenia z domu, to w rzeczywistości internet i komputer kradnie nasz czas. Nie jest tak, że siadając na "minutkę", żeby sprawdzić pocztę, wysłać maila czy załatwić naprawdę ważną sprawę, ledwo się obejrzymy jak z tej "minutki" zrobiło się kilka godzin? Co wy o tym sądzicie? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

3 komentarze:

  1. W 100% się zgadzam:) przecież nawet teraz dzieciaki wolą pograć z kolegami na kompie w jakieś gierki niż wyjść na podwórko i pobiegać za piłką. Nawet ludzie dorośli zamiast posiedzieć z dziećmi wolą Internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 120%, ile razy miałem wejść na chwilę, a zarywam noce dla głupot w internecie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam tego problemu. Mam kilka ulubionych stron, które odwiedzam i czasem poszukam dodatkowych informacji. Na gadu raczej rozmów nie prowadzę, bo wolę zrobić to na żywo. Kontaty przez internet po prostu mnie nudzą. Jeszcze kilka lat temu nie wyobrażałam sobie życia bez komputera, teraz-mogłoby go nie być.

    OdpowiedzUsuń